21 Μαΐ 2010

ΓΙΑΤΙ DROPBOX

image Εδώ και αρκετούς μήνες χρησιμοποιώ το Dropbox, το οποίο πραγματικά θεωρώ ότι είναι μία από τις πλέον χρήσιμες υπηρεσίες Web 2.0.
  • δίνει δωρεάν χώρο αποθήκευσης 2GB - Update 8/4/12:  με δυνατότητα επέκτασης μέχρι 16 GB. Με τον κάθε φίλο που κάνει Login στο dropbox μετά το κλικ στον σύνδεσμο http://db.tt/Ooucoar και εγκαθιστά την εφαρμογή μοιράζεται με τη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς 500MB, με πρόσκληση όχι πια με τον δικό μου λογαριασμό, αφού έφτασα πια τα free 17,2 GB - πολλές ευχαριστίες στους φίλους που μοιράστηκαν τα πρόσθετα GB μαζί μου!!!).  Wink  
  • φυλλάσσει και συγχρονίζει (και ετεροχρονισμένα! όποτε κάνω σύνδεση στο internet) τα δεδομένα που επιθυμώ σε όλους όσους υπολογιστές επιλέγω από το φάκελο “My dropoox”, στο σπίτι ή στη δουλειά (ένας άλλος τρόπος αποτελεσματικού πολυ-backup), ενώ υπάρχει και ένα online αντίγραφο στον απομακρυσμένο server του Dropbox
  • διαχειρίζομαι πανεύκολα τα αρχεία του φακέλου “My dropbox” σαν οποιαδήποτε άλλα ατον υπολογιστή μου (copy-paste, drag and drop, delete κλπ.)
  • έχω στη διάθεση μου παλαιότερες versions κάποιου αρχείου που μπορώ να τις επαναφέρω εύκολα
  • δίνει πρόσβαση στα αρχεία μου μέσω web interface και δε χρειάζεται να έχω κάνει οπωσδήποτε install την εφαρμογή σε όλους τους υπολογιστές image
  • μπορώ να μοιράζομαι (sharing) αρχεία εύκολα με όποιον επιθυμώ
  • και το κυριότερο: χρειάζομαι για μεταφορά και αποθήκευση αρχείων όλο και λιγότερο το φλασάκι (USB memory stick)!

1 σχόλιο:

post2.soo είπε...

Γειά σου μαμά μου... Τώρα κατάλαβα τι είναι! Έπρεπε να μου το εξηγήσεις πρώτα μουαχαχα