7 Αυγ 2012

Το κίνητρο για να γίνεις εθελοντής στο future library!

της Μαρίας Παπαλουκά*

 

Αφιερωμένο σ' όλους τους εθελοντές του Ιουλίου!
Καλή δύναμη στους εθελοντές του Αυγούστου ... !
 
Ο Ιούλιος πέρασε ... Καυτός μήνας με τους περισσότερους να ονειρεύονται να πάνε ...
 
σ' αυτή την παραλία ...
ή σ' αυτήν την παραλία ...
Κ' εσύ ανάμεσα στα βιβλία να οργανώνεις εκδηλώσεις ....
Αν και συμμετέχεις συνειδητά  μοιάζει λίγο άδικο ... Δεν νομίζεις ;
Κι η ανταμοιβή σου ποια είναι;
Εγώ κοιτάζοντας πίσω μου βρήκα αυτά ....
 
 
Ενώ στο μυαλό μου ακόμα υπάρχουν τα χαμόγελα των παιδιών η καλύτερη ζωγραφιά για να εκδηλώσουν την χαρά τους που συμμετέχουν!
 
Από κοντά κι εγώ βέβαια ...
Ζωγράφισα ...
 
Πειραματίστηκα ...
Κόντεψα να φτάσω τον Πικάσο μονοκονδυλίζοντας ...
Χόρεψα ...
Έφτιαξα καραβάκια ...

Ενώ θυμήθηκα ότι "Εμείς είμαστε ο κόσμος!" (We are the world - Michael Jackson) και πως σ' αυτούς τους δύσκολους καιρούς "Την άνοιξη αν δεν τη βρεις τη φτιάχνεις ..." γιατί " ... και αυτή προϊόν του ανθρώπου είναι."!

Κλείνοντας να σας θυμίσω να μη ξεχάσετε φεύγοντας απ' την βιβλιοθήκη της περιοχής σας ν' αφήσετε τα τηλέφωνα σας για μελλοντική χρήση ... ;-)
Αυτό το καλοκαίρι κάνουμε τον εθελοντισμό στάση ζωής μέσα απ' το future library ...
  ...καλά να περνάτε!
 
*Η Μαρία Παπαλουκά είναι εθελόντρια των καλοκαιρινών δράσεων στη Δημόσια ιβλιοθήκη Λιβαδειάς και στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Θήβας

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είσαι πολύ τυχερή που βρήκες μια βιβλιοθήκη με πολύ θετική ανταπόκριση! Εγώ, δυστυχώς, ενώ είχα όλη την καλή διάθεση, συνάντησα καλυμμένη τη θέση στη βιβλιοθήκη που επέλεξα και απροθυμία από μέρους τους για την εθελοντική προσφορά εργασίας από μέρους μου. :(
Κατερίνα Μπ.

Ανώνυμος είπε...

@Κατερίνα Μπ.

Κατερίνα πρέπει να σ'ευχαριστήσω για το σχόλιο σου αυτό! Όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά γιατί μου δίνεις την ευκαιρία να τονίσω την εξαιρετική συνεργασία μου με τη βιβλιοθήκη Λιβαδειάς (και της Θήβας βέβαια). Ικανοί άνθρωποι με πρωτοπόρες ιδέες και διάθεση να δοκιμάσουν και να αφιερώσουν χρόνο για κάτι εναλλακτικό! Πολλά συγχαρητήρια τους αξίζουν!!

Όσο για το αρνητικό κλίμα που συνάντησες πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να σε κάνει να νιώσεις άσχημα. Παντού στην ζωή υπάρχουν δεκτικοί και μη δεκτικοί άνθρωποι, εσύ απλά συνέχισε να κάνεις αυτό που πιστεύεις καλύτερο!

Μαρία Παπαλουκά